Van der Ven c.s.
        advies en administratieburo
Van der Ven c.s., advies- en administratieburo is begonnen in oktober 1981 als een advies en administratiekantoor. Mijn vader Jan van der Ven had het idee meer te kunnen betekenen voor het Midden- en kleinbedrijf dan het gemiddelde administratiekantoor.
In de loop der jaren heeft hij samen met mijn moeder een succesvol en betrouwbaar kantoor opgebouwd.
In 1996 ben ik full-time bij het kantoor gaan werken.
Samen met mijn ouders heb ik gewerkt aan het kantoor zoals deze nu is. We zijn verhuisd naar de Margrietstraat in 2001.
Na een repectabele tijd van 25 jaar is mijn vader in 2006 uit de zaak getreden om te kunnen genieten van zijn pensioen.

Met nog 2 medewerkers werken we dagelijks met veel plezier voor onze klanten.
Daarnaast maken we gebruik van uitstekende specialisten om ons te begeleiden en adviseren op specialistische gebieden zoals fiscalisten, advocaten, notarissen, HRM medewerkers en personal coaches.
Zo heeft u altijd het beste van het beste!


Opleidingen

Ik heb een volledig afgeronde studie SPD I en II.
Na mijn studie Heao-Accountancy aan de Avans Hogeschool in Breda heb ik nog de praktijkopleiding van de NovAA (heden: NBA) gedaan om mijn certificering als accountant te behalen.

Middels permanente educatie houd ik mijn kennisniveau op peil. De wereld om ons heen verandert immers continue en ik ben blij dat ik hierin mee kan veranderen.